Profesjonalny partner w zarządzaniu nieruchomościami to oszczędność czasu i minimalizowanie kosztów.

OFERTA

  • sporządzanie, gromadzenie oraz przechowywanie dokumentów Wspólnoty,

  • prowadzenie i aktualizowanie na bieżąco ewidencji lokali i ich właścicieli,

  • organizowanie, weryfikowanie oraz pomoc podczas zawierania umów ubezpieczenia nieruchomości, umów z dostawcami mediów oraz innymi kontrahentami świadczącymi usługi na rzecz Wspólnoty,

  • reprezentowanie Wspólnoty wobec organów administracji publicznej, samorządowej oraz skarbowej, na podstawie udzielonego pisemnie pełnomocnictwa,

  • realizacja nakazów organów administracyjnych (Straż Pożarna, Straż Miejska, Policja, itp.),

  • nadzór nad realizacją wszystkich umów zawartych przez Wspólnotę Mieszkaniową,

  • przygotowywanie projektów planu gospodarczego,

  • organizowanie, przygotowywanie i zwoływanie zebrań Wspólnoty, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji zebrania rocznego do 31marca każdego roku. Przygotowywanie projektów uchwał, a także gromadzenie i przechowywanie uchwał wraz z protokołami Wspólnoty Mieszkaniowej,

  • pozyskiwanie dodatkowych środków na inwestycje m.in. preferencyjne kredyty z możliwością uzyskania premii remontowej lub termo modernizacyjnej,

  • przygotowywanie wezwań do zapłaty, prowadzenie windykacji w stosunku do właścicieli oraz kontrahentów Wspólnoty,

  • organizowanie i zlecanie wykonania bieżącej konserwacji i robót remontowych.

  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty bądź zmiana banku wynikająca z decyzji Wspólnoty,

  • obsługa rachunku bankowego Wspólnoty przy pełnym udziale Zarządu Wspólnoty z możliwością dostępu i wglądu w rachunek bankowy (również przez Internet),

  • prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej,

  • prowadzenie ewidencji liczby osób przebywających w lokalach,

  • prowadzenie księgowości w tym odrębnej ewidencji kosztów i przychodów, a także ewidencji wnoszonych przez właścicieli opłat i zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną,

  • składanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami,

  • składanie deklaracji w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych do Urzędu Skarbowego,

  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,

  • przygotowywanie okresowych rozliczeń kosztów zarządu nieruchomością wspólną,

  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty.

  • prowadzenie książki obiektu budowlanego wraz z dokumentacją techniczną nieruchomości,

  • zapewnienie obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości.

  • reprezentowanie Wspólnoty przez Kancelarię Prawną, przed sądami i organami egzekucyjnymi na podstawie odrębnego zlecenia i udzielonego pisemnie pełnomocnictwa,

  • opracowywanie uchwał, regulaminów i innych aktów normatywnych Wspólnoty.

Gotowy na efektywne zarządzanie nieruchomościami?

Skontaktuj się z nami już teraz - wybierz zarządcę, który troszczy się o Twoje interesy.
Zadzwoń i umów się na bezpłatną konsultację.

Zarządzanie Nieruchomościami
Joanna Turchan
ul. Tysiąclecia 12 lok.B
41-303 Dąbrowa Górnicza

NIP: 6252137658
REGON:241091705 

biuro@joanna-nieruchomości.pl
www.joanna-nieruchomości.pl

tel. +48 793 944 412